Żuk
(Lengyelország)
A „klasszikus” Żuk kisteherautó kifejlesztését 1955–1956 között vitték végbe. Elsősorban állami szerveknek (főleg a tűzoltóság, mentők, autósegély szolgálatok és különböző bányászszervezetek számára) készült, de népszerű lett a magánszemélyek körében is. A képen a Lengyel Mentőszolgálat XY hívószámú kivonuló autója látható. A jármű tetején a tipikus "kupola" villogó van felszerelve. Díszítőelemként több helyen is a Lengyel Mentőszolgálat emblémái láthatóak. míg a bal alsó sarokban a városi rendőrség saját címere látható. A grafika alatti leírásban a típus rövid leírása paraméterei találhatóak, míg a jobb felső sarokban a gépjármű paraméterei vannak feltüntetve. Żuk
(Magyarország)
A „klasszikus” Żuk kisteherautó kifejlesztését 1955–1956 között vitték végbe. Ebből a típusból a legutolsó, szám szerint az 587 500-adik, 1998. február 13-án gördült ki a gyárból. Elsősorban állami szerveknek (főleg a tűzoltóság, mentők, autósegély szolgálatok és különböző bányászszervezetek számára) készült, de népszerű lett a magánszemélyek körében is. A képen a Magyar Autópálya Mérnökség járőrautója látható. A jármű tetején a tipikus borostyán sárga "kupola" villogó van felszerelve. Díszítőelemként bal oldalon a nemzeti zászló, jobb oldalon a gép műszaki adatai áthatóak, míg a jármű mögött egy autópályadíj fizetésére felszólító tábla foglal helyet. A grafika alatti leírásban a típus rövid leírása olvasható. Żuk
(Lengyelország)
A „klasszikus” Żuk kisteherautó kifejlesztését 1955–1956 között vitték végbe. Ebből a típusból a legutolsó, szám szerint az 587 500-adik, 1998. február 13-án gördült ki a gyárból. Elsősorban állami szerveknek (főleg a tűzoltóság, mentők, autósegély szolgálatok és különböző bányászszervezetek számára) készült, de népszerű lett a magánszemélyek körében is. A képen a Műszaki Mentőszolgálat kivonuló autója látható. A jármű tetején a tipikus borostyán sárga "kupola" villogó van felszerelve. Díszítőelemként bal oldalon a nemzeti zászló, jobb oldalon a gép műszaki adatai áthatóak, míg a jármű mögött egy kresztábla foglal helyet. A grafika alatti leírásban a típus rövid leírása olvasható.
Żuk
(Lengyelország)
A „klasszikus” Żuk kisteherautó kifejlesztését 1955–1956 között vitték végbe. Ebből a típusból a legutolsó, szám szerint az 587 500-adik, 1998. február 13-án gördült ki a gyárból. Elsősorban állami szerveknek (főleg a tűzoltóság, mentők, autósegély szolgálatok és különböző bányászszervezetek számára) készült, de népszerű lett a magánszemélyek körében is. A képen egy tipikus polgári felhasználásra gyártott világoszöld jármű látható. Díszítőelem- ként bal oldalon a nemzeti zászló, jobb oldalon a gép műszaki adatai áthatóak. A grafika alatti leírásban a típus rövid leírása olvasható. Żuk
(Lengyelország)
A „klasszikus” Żuk kisteherautó kifejlesztését 1955–1956 között vitték végbe. Ebből a típusból a legutolsó, szám szerint az 587 500-adik, 1998. február 13-án gördült ki a gyárból. Elsősorban állami szerveknek (főleg a tűzoltóság, mentők, autósegély szolgálatok és különböző bányászszervezetek számára) készült, de népszerű lett a magánszemélyek körében is. A képen egy tipikus polgári felhasználásra gyártott méregzöld jármű látható. Díszítőelem- ként bal oldalon a nemzeti zászló, jobb oldalon a gép műszaki adatai áthatóak. A grafika alatti leírásban a típus rövid leírása olvasható