Cessna 172
(LHGD-Gödöllő) (HA-JDA)
1955-ben mutatta be ezt a repülőgépét a Cessna Aircraft Company. Négy személyes, ideális lehet kiképzésre, túrarepülésre. Több mint 60000 db készült belőle napjainkig. Gyártották többféle motorral és behúzható futóművel. Hazánkban is elég népszerű. A képen díszítőelemként felül egy Cessna sziluett, a bal felső sarokban a típus és a cég logója, míg a jobb felső sarokban a reptér emblémája látható. Az ábrázolt repülőgép jelenleg a gödöllői repterét használja bázisreptérként. A rajz alatti rövid leírásban a típus története, paraméterei olvashatóak.(Angol)
Re.2000 Reggiane
(V.436 Nemeslaki Zoltán) 1942 Russia
A Re.2000 Reggiane (Héja) az Olasz Légierő nagy számban gyártott harci repülőgépe volt. Ebből a típusból a Svéd és a Magyar hadvezetés nagy számban vásárolt. A későbbiek folyamán ezt Licence-ben a Mávag gyártotta a hazai légierő számára. A képen díszítőelemként felül Magyarország címere, a bal felső sarokban a nemzeti zászló, míg a jobb sarokban a pilóta portréja található. A képen szereplő gép (V.436) Nemeslaki Zoltáné volt aki Horty István repülőfőhadnagy kormányzóhelyettes kísérője volt a második világháborúban az orosz fronton. A grafika alatti rövid leírásban a típus története, paraméterei olvashatóak. (Egyedi megrendelésre készített).
Li-2
(Maszovlet 1953) HA-LIM
A szovjet vezetés a harmincas évek közepén egy korszerű szállító repülőgép gyártási jogának megszerzését határozta el. A licencvásárlási erőfeszítések 1936-ban a DC-3-as típussal sikerrel járt, egy szakemberekből álló küldöttség az USA-ban tanulmányozta a gyártást, 18 darab gépet vásárolt. A képen díszítőelemként felül Magyarország címere, a bal felső sarokban a nemzeti zászló található. A képen szereplő gépet 1952-ben a honvédség átadta a Maszovletnek zöld fehér festéssel és HA-LIM polgári felségjellel látták el. A grafika alatti rövid leírásban a típus története, paraméterei olvashatóak.